Circle of Smiles

Circle of Smiles biedt trainingen die zorgen voor impact. Met veel praktische opdrachten en enthousiasmerende voorbeelden die je zullen inspireren het geleerde direct toe te passen. Kortom trainingen met een blijvend resultaat!

Over mij

Ik ben Priscilla de Graaf. Met mijn 13 jaar management ervaring in het 5 sterren Hospitality Segment, bruis ik van de passie en energie om meer bedrijven te helpen om zich in de markt te kunnen onderscheiden door het bieden van een onvergetelijke gastvrije ervaring.

  Ik geloof er in dat als jij als gepassioneerde leidinggevende goed voor je medewerkers zorgt zij met veel plezier unieke onderscheidende ervaringen zullen bieden aan je klanten.    

Passie voor gastvrijheid

Mijn passie voor gastvrijheid en mensen is al jong geboren in de diverse horeca baantjes die ik had in mijn tienerjaren. Al jong had ik door dat je met een klein gebaar het verschil voor iemand kan maken. Zowel voor collega’s als de vele gasten in de diverse restaurants.

Hospitality Management

Deze passie heeft er toe geleid dat ik International Hospitality Management ben gaan studeren aan Stenden University. Wat geweldig om in zo een internationale omgeving klaargestoomd te worden als Hospitality professional.

Geloof in talent

De eerste jaren na mijn studie heb ik persoonlijk mogen ervaren wat het met je doet als er als young professional in je geloofd wordt. Ik werd namelijk vrij snel na mijn stage binnen HR verantwoordelijk voor de Human Resources afdeling en werd gevraagd onderdeel uit te gaan maken van het Management Team van het 5 sterren hotel.

Mensen zijn de sleutel tot succes

Er volgden 13 fantastische jaren in dit prachtige 5 sterren hotel aan de Amsterdamse grachten waar ik mij heb ontwikkeld tot een ervaren strategisch HR professional. In deze enerverende jaren waar ik vele projecten en initiatieven heb mogen leiden heb ik ontdekt dat mensen echt de sleutel tot succes zijn. Je kan nog zo een mooi product of dienst hebben maar het valt of staat bij de mensen die het bieden!

Presteren in balans

Helaas heb ik ook op een harde manier moeten leren dat een gezonde work-life balance heel erg belangrijk is. In 2019 kwam ik namelijk in een heftige burn-out terecht. Doordat ik altijd het uiterste wilde geven in mijn werk, maar ondertussen ook een fantastische vrouw en moeder wilde zijn. Achteraf kijk ik terug op een hele leerzame periode waar ik heb geleerd dat werkgeluk en het aangeven van grenzen heel erg belangrijk zijn. Maar het gaf mij ook vele inzichten als leidinggevende; hoe om te gaan met werkdruk; het aangaan van open gesprekken; het signaleren van stress en hoe je je mensen in balans laat presteren.

Trainingen met impact

In mijn jaren als HR Manager is ook mijn overtuiging en passie in interactieve trainingen gegroeid. Vooral ook hoe je met veel plezier het geleerde in praktijk kunt brengen om ervoor te zorgen dat een training ook echt impact heeft. Ik heb met enorm veel passie en enthousiasme duizenden medewerkers en leidinggevenden mogen trainen in het bieden van onvergetelijke gastvrije ervaringen en het gastvrij leiden van teams.

Hoger Rendement als resultaat

Ik geloof er in dat als jij als gepassioneerde leidinggevende goed voor je medewerkers zorgt zij met veel plezier unieke onderscheidende ervaringen zullen bieden aan je klanten. Met als resultaat meer loyale klanten en hierdoor een hogere omzet. Dit zal toch zeker een lach op jouw gezicht geven!


Waarom ik het verschil voor jou kan betekenen

Ik heb: 

  • Jarenlange ervaring met het aansturen en adviseren van leidinggevenden en hun teams
  • Veel ervaring als eindverantwoordelijke HR Professional in één van de bekendste 5-sterren hotels van Amsterdam.  
  • In een prijswinnend innovatief management team vele projecten mogen volbrengen.
  • Passie voor hospitality en wil dit met enthousiasme overbrengen

Waar het bij Circle of Smiles om draait

"Highly engaged employees make the customer experience"

Dit is waar de Circle of Smiles voor staat. Als jij als gepassioneerde leider goed voor je medewerkers zorgt, zullen zij goed voor jouw klanten zorgen. Dit zal resulteren in loyaliteit van zowel de medewerkers als klanten, wat een groei in omzet en winst oplevert.

Dit zal zeker een lach op jouw gezicht geven!

Ga nu aan de slag met de

10 geheimen.

Laat me jou begeleiden om klanten en medewerkers aan je bedrijf te binden.

>