Incompany Training

Wij bieden diverse interactieve en inspirerende trainingen aan voor jouw bedrijf welke geheel op maat gemaakt kunnen worden.

We helpen jou graag bij het kiezen van een passende aanpak voor jouw bedrijf. Plan hiervoor een vrijblijvend gratis strategiegesprek in.

Waarom zou je ons kiezen?

De trainingen van Circle of Smiles zijn interactief, inspirerend, afwisselend, leuk, praktisch en er heerst een veilige en ontspannen sfeer. Wij werken vanuit de invalshoeken van positieve psychologie en gebruiken diverse (inter)actieve werkvormen.

Geheel op maat

Deze programma's kunnen geheel op maat gemaakt worden aan de hand van en met behulp van jullie cultuur, kernwaarden en DNA. Zo spreken de trainingen ‘jullie’ taal en creëren we samen toegevoegde waarde binnen de organisatie. 

Activerend

De trainingen zijn ontworpen om deelnemers echt te motiveren en inspireren om het anders te gaan doen. Aan de hand van Eye openers zullen de deelnemers leren dat zij zelf het verschil kunnen maken en hierin zelf verantwoordelijk zijn voor verandering.


Mensgericht

In de trainingen zal een groot gedeelte gaan over menselijk gedrag. Hierin zullen de deelnemers veel leren over eigen gedrag en over de omgang en communicatie met mensen. Dit zal relaties onderling maar ook met klanten gaan verbeteren.

Borging

Alle trainingen zijn ontworpen met het doel om echt resultaat te hebben op de langere termijn. D.m.v. oefeningen en implementatieopdrachten worden de deelnemers echt gemotiveerd een start te maken en dit door te pakken in het bedrijf. 



Overzicht van mogelijke Incompany Trainingen

Uiteraard zijn er nog veel meer mogelijkheden bespreekbaar.
De training kan bij jullie in het bedrijf plaatsvinden of op een leuke externe locatie.

Hospitality Gastvrijheid Loyale Blije klanten

Hospitality 

In deze training leer je hoe jij het verschil kunt maken voor een klant. Hoe kan je een onderscheidende gastvrije beleving bieden aan iedere klant. Hoe creëer je loyale klanten die voor jouw bedrijf willen "omfietsen"!

people leadership, internal hospitality

Leading a people business

In deze training leer je als leidinggevend team hoe je goed voor je personeel kunt zorgen zodat zij een echte ambassadeur voor je bedrijf kunnen zijn. Dit resulteert in loyale terugkerende klanten, en veel werkgeluk!

presteren in balans work life balance

leven en Presteren in balans

In deze training leer je hoe je als leidinggevend team tijdig overbelasting kunt signaleren. Hoe kan je jouw team op hoog niveau laten presteren zonder dat dit ten koste gaat van de vitaliteit van medewerkers? 

MapsTell Teambuilding

Een wereld van verschil

In deze workshop brengen we het talent en gedrag van mensen en teams letterlijk in kaart. Met als resultaat; effectievere communicatie en samenwerking, versterkte relaties,  meer werkplezier, zijn wie je bent.

Hospitality

In deze training leer je hoe jij het verschil kunt maken voor een klant. Hoe kan je een onderscheidende gastvrije beleving bieden aan iedere klant. Hoe creëer je loyale klanten die voor jouw bedrijf willen "omfietsen"!


Een onvergetelijke gastvrije ervaring (dagdeel 1)

Wat leer je in deze training 

    ✔ Wat gastvrijheid is en hoe je het geheim kunt toepassen.

    ✔ Wie de klant is en welke behoeften / verwachtingen deze heeft.

    ✔ Hoe je de klant kunt herkennen, erkennen en centraal kunt zetten.

    ✔ Hoe je een relatie op kunt bouwen met je klant.

    ✔ Wat  jouw belemmerende overtuigingen hierin zijn en hoe je hiermee kunt omgaan.

    ✔ Hoe jij het verschil kan gaan maken.

    ✔ Hoe jij verwachtingen van klanten kan gaan overtreffen en ervoor zorgen dat ze loyale terugkerende klanten worden.



Moment of Truth (dagdeel2)

Wat leer je in deze training

    ✔ Wat de key learnings zijn van het in de praktijk brengen van gastvrijheid.

    ✔ Dat alles een boodschap zendt; het bedrijf, jijzelf, de communicatie. Hoe kan je dit ten goede gebruiken.

    ✔ Je leert het bedrijf te bekijken vanuit de ogen van een klant.

    ✔ Verkopen met empathisch vermogen.

    ✔ Hoe je een wow ervaring kunt bieden aan een klant.

    ✔ Hoe je een klacht om kunt draaien naar een wow moment voor de klant. Hoe jij hun Service Hero kunt zijn?

    ✔ Het verschil tussen reactieve en proactieve service.

    ✔ Hoe werkt de "Customer Journey" Hoe kan je deze  invullen voor jouw bedrijf en wat leren we daarvan?


Hoe werkt het?

Het voorstel voor deze training is opgebouwd uit 2 dagdelen (van ieder ongeveer 3,5 uur), met hier

3 á 4 weken tussen waarin de teams aan de slag kunnen met inspirerende en leerzame huiswerkopdrachten. We beginnen dagdeel 2 met een herhaling en het behandelen van de praktijkopdracht. Dit is namelijk de sleutel voor een goede borging in de organisatie.

Maximale groepsgrootte is 12 personen


testimonials

Wat klanten zeggen over de Hospitality training

Deze training wakkert je zelfreflectie aan. De training geeft handvatten om je werk te doen. Je maakt de ervaring voor de klant beter en daardoor je eigen werk ook leuker. De training is leerzaam en gezellig!

Laura Walther

Hospitality host & interior stylist

Super leuke training!
Als ik een eigen zaak had dan zou ik hier zeker mijn personeel deel aan laten nemen.

Wendy Verschoor

Beauty advisor

Hoe kan je net dat stapje extra zetten en met kleine gebaren toch een groot verschil maken. Dit is misschien wel het belangrijkste dat mijn team geleerd heeft tijdens de Hospitality training van Circle of Smiles.

Een fijne, veilige en leuke training die op het gebied van service bieden en empathisch zijn goed bij ons eigen service programma aansloot.

Door het concreet te maken en oefeningen te doen tijdens de training is de training als enorm positief en behulpzaam ervaren. 

Suze Koelemij

EDUCATION MANAGER

Zeer leerzaam, erg leuk zoals Priscilla het presenteert en bespreekt. Veel actie, interessante opdrachten (huiswerk). Al met al voor elke branche heel goed toe te passen en erg interessant.

Wendy Gruter

HOSPITALITY HOST & INTERIOR STYLIST

Leading a people business

In deze training leer je als leidinggevend team hoe je goed voor je personeel kunt zorgen zodat zij met veel plezier goed voor de klanten zullen zorgen. Wat resulteert in loyale terugkerende klanten, en veel werkgeluk voor je personeel! Hoe motiveer en inspireer jij je team om een echte ambassadeur te zijn voor het bedrijf.


people leadership, internal hospitality

Leading a people business

Wat leer je in deze training 

    ✔ Wat interne gastvrijheid is en hoe dit jou kan helpen.

    ✔ Hoe je jouw team kunt motiveren en inspireren.

    ✔ Het opbouwen van goede relaties met je team.

    ✔ Hoe je ervoor zorgt dat je weet wat er speelt in je team.

    ✔ Het stimuleren van goed teamwork.

    ✔ Het recept voor een goede teammeeting

    ✔ Vergroten van het werkgeluk in jouw team.

    ✔ Hoe je omgaat met weerstand?

    ✔ Het creëren van een winning team!


Hoe werkt het?

Het voorstel voor deze training is uitgewerkt voor 1  dagdeel (van ongeveer 3 uur).

Maximale groepsgrootte is 12 personen

leven en Presteren in balans

In deze training leer je hoe je als leidinggevend team tijdig overbelasting kunt signaleren. Hoe kan je jouw team op hoog niveau laten presteren zonder dat dit ten koste gaat van de vitaliteit van deze medewerkers? Hoe herken je overspanning of zelfs burn-out verschijnselen, en hoe ga je hiermee om als leidinggevende. We gaan op een interactieve manier aan de slag met handvatten om een vitale werkomgeving te creëren waar de medewerkers centraal staan!

Het doel van deze training is de bewustwording van risico’s op overbelasting en tijdige signalering hiervan. Want we kunnen beter voorkomen dan genezen


presteren in balans work life balance

Leven en Presteren in Balans

Wat leer je in deze training 

    ✔ Hoe je jouw team op een hoog niveau kunt laten presteren zonder dat dit ten koste gaat van de vitaliteit van deze medewerkers.

    ✔ Wat is een burn-out en wat is het ook vooral niet.

    ✔ Hoe kun je langdurige stress herkennen om een overspanning of een burn-out in je team te voorkomen.

    ✔ Hoe je uit de Vicieuze cirkel van stress kunt stappen.

    ✔ Hoe herken je de verschillende fasen en kantelpunten in het stress model. Zodat je op tijd kunt handelen.

    ✔ Signaleren van overbelasting.

    ✔ Omgaan met burn-out verschijnselen.

    ✔ Wat is het risicoprofiel voor een burn-out.

    ✔ Hoe kan je het beste in gesprek gaan met je team zodat je weet wat er speelt in je team.

    ✔ Aan welke knoppen kan jij draaien?

    ✔ Hoe je je ziekteverzuim kunt beperken en hiermee veel kosten kunt besparen.

    ✔ Wie doet wat binnen de verschillende fasen? En hoe kan je hier als team preventief mee omgaan.

    ✔ Hoe het creëren van een psychologisch veilige werkplek bij kan dragen aan de potentieel van de medewerker. En hoe vrijheid en verbinding hier ook een rol in spelen.

    ✔ Hoe je een vitale werkomgeving creëert waar de medewerkers centraal staan.


Hoe werkt het?

Het voorstel voor deze training is uitgewerkt voor 1  dagdeel (van ongeveer 3,5 uur).

Maximale groepsgrootte is 12 personen

een wereld van verschil

In deze workshop brengen we het talent en gedrag van mensen en teams letterlijk in kaart. PersonalMapping van MapsTell (gebaseerd op DISC) is een krachtige visuele tool,  waarmee wij gedrag, manieren van handelen en communiceren, kwaliteiten en valkuilen zichtbaar en makkelijk bespreekbaar maken. Dit geeft direct inzicht, leidt tot open gesprekken en meer begrip voor elkaar. Het effect is effectievere communicatie en samenwerking, versterkte relaties,  meer werkplezier, zijn wie je bent.


Een wereld van verschil

Wat leer je in deze workshop 

✔ Wat jouw DISC gedragsprofiel is.

✔ Inzicht in gedrag- en communicatiestijlen van het team en meer begrip voor elkaar op het werk.

✔ Meer inzicht in hoe je efficiënter je doelen kan bereiken met je team.

✔ Hoe je anderen positief kan beïnvloeden en enthousiast mee kan krijgen met jouw ideeën.

✔ Direct toepasbare tips voor thuis en op het werk om relaties te verbeteren.

✔ Begrijpen waarom jij met de ene collega zo goed samenwerkt en met de ander niet.

✔ Ontdekken waar jij energie van krijgt en wat jou juist energie kost. En waarom? en begrijpen waarom dat dat voor iedereen anders is.

✔ Leren en ervaren waarom je in bepaalde situaties juist beter anders kunt doen dan je van nature gewend bent?


Hoe werkt het?

De deelnemers vullen vooraf een vragenlijst in. Tijdens de workshop wordt jouw persoonlijke DISC gedragsprofiel letterlijk in kaart gebracht. De namen van de steden, rivieren, bergen en zeeën op de PersonalMap vertellen van alles over jouw gedrag, je manier van communiceren, wat je voornaamste valkuilen zijn en hoe anderen jou kunnen ervaren. In de workshop ga je met je eigen persoonlijke landkaart van gedrag in de hand, op reis door de Wereld van Verschil waarbij je inzicht krijgt in je eigen gedragsstijl en die van anderen.


Deze workshop kan een leuke leerzame invulling zijn voor een teamuitje


De duur van deze workshop is 1 dagdeel (van ongeveer 3,5 uur). 

Maximale groepsgrootte is 12 personen

Meer onderscheidende gastvrije bedrijven waarmee zowel klanten als medewerkers zich emotioneel verbonden voelen

Maak jij al het verschil en ben jij klaar voor de toekomst?

Offerte aanvraag

Naam *
Bedrijfsnaam *
URL *
Telefoon *
Emailadres *
Gewenste training *
Aantal groepen *
Bericht
0 of 750
>