Meer winst door aandacht voor je klanten!

Van crisis naar onderscheidend in de markt staan door het toepassen van Hospitality & Empathie principes!

Inschrijvingen tot   6 Oktober 2021

00
Days
:
 
00
Hours
:
 
00
Minutes
:
 
00
Seconds

You missed out!

Ben jij als leider klaar met de crisis en wil jij met je bedrijf onderscheidend in de markt staan door het leveren van unieke gastvrije ervaringen?

De uitdagende tijden waar we uit vandaan komen hebben één ding duidelijk gemaakt. Alleen bedrijven die zich onderscheiden in de markt zullen overleven.

Alleen een goed product is niet meer genoeg. Je kan nog zo’n mooi product of dienst hebben het valt of staat namelijk bij de mensen die dit leveren. Alleen zij kunnen het verschil maken.

"People will forget what you said, forget what you did. But people will never forget how you made them feel". - Maya Angelou -

Hoe krijg je de klanten weer naar jouw bedrijf toe. Dat ze speciaal voor jouw merk, mensen, service naar jou toekomen.

Vind jij het ook lastig om je medewerkers mee te krijgen in jouw visie. Hoe krijg je je medewerkers mee om echte ambassadeurs voor jouw merk te zijn, dat ze echt voor iedere klant het verschil willen maken en de klant centraal zetten. 

Zeker als leidinggevende in het hogere of luxe segment kan je het gevoel hebben dat de verwachtingen van klanten sky high zijn, hoe kan je deze dan toch nog overtreffen. 

Hoe leer je je medewerkers dat ze met een paar simpele stappen een unieke onderscheidende ervaring voor de klant kunnen creëren. Zodat ze echt relaties kunnen gaan bouwen met de klanten. Zodat dit loyale terugkerende klanten zijn. Zonder dat hier een grote financiële investering aan vast hangt. 

De komende 10 jaar zal er veel gaan veranderen in de markt, hier moet je je als bedrijf klaar voor gaan maken. 

Ik kan je hierbij helpen, en heb hiervoor een heel mooi leadership programma gecreëerd.

Circle of Smiles "Meer winst door aandacht voor je klanten"

Ik heb echt een verlangen om leidinggevenden van bedrijven in het luxe segment te gaan helpen om zich in de markt te gaan onderscheiden door het toepassen van Hospitality & Empathie principes. Daarom heb ik het programma Circle of Smiles "Meer winst door aandacht voor je klanten" ontwikkeld. In dit 7-weken online programma dat begin oktober zal starten neem ik je mee op reis hoe jij ervoor kunt zorgen dat jouw bedrijf klanten echt aan het bedrijf kan binden. Dit programma is ontwikkeld om jou te inspireren om met simpele stappen ervoor te gaan zorgen dat je klaar bent voor de toekomst, en je als bedrijf echt kunt gaan onderscheiden in de markt.

Omdat het voor het eerst is dat ik dit programma online ga geven is dit een Pilot. Wat wil zeggen dat jij het voordeel hebt om dit programma voor een extreem lage prijs te gaan volgen. Wat ik daarvoor in ruil vraag is jouw feedback en een testimonial zodat ik dit online programma kan verbeteren waardoor iedereen hier het beste resultaat uit kan halen. Oftewel een unieke kans!

Dit kan je verwachten als je je inschrijft

Na inschrijving zal je spoedig een mail ontvangen met alle informatie over wanneer we precies starten. Tevens zal je je login gegevens gaan ontvangen voor de online leeromgeving. Vanaf begin oktober gaan we starten met 7 weken live online trainingssessies, iedere week behandelen we een interessante module. 

benefit 1

Wekelijkse live online trainingssessies met opdrachten om het meteen in de praktijk te kunnen brengen. Zodat je na de 7 weken precies weet waarmee je aan de slag kunt gaan.

De wekelijkse sessies zullen ongeveer 1,5 uur duren.

benefit 2

Dit programma zal volledig online plaatsvinden via Zoom.

Dit geeft jou de mogelijkheid om vanaf jouw eigen relaxte omgeving in te checken voor de live training momenten. Zonder dat je hier reistijd aan kwijt bent!

benefit 3

In de trainingen zullen veel praktijkvoorbeelden worden genoemd vanuit het succesvolle 5 sterren Hospitality segment. 

Direct toepasbaar in alle branches.

Over Priscilla de Graaf

Priscilla heeft met haar 13 jaar HR Management ervaring in het 5 sterren Hospitality segment vele projecten, teams en initiatieven mogen leiden. Ze maakte deel uit van een prijswinnend innovatief management team waar ze vele uitdagende projecten heeft mogen leiden. Met als meest interessante project de gehele re-branding van het hotel. In haar management rol heeft ze vele leiders gecoacht in het leiden van hun team. Waar ze altijd met de leidinggevende op zoek ging naar de manier om het beste uit de mensen te halen. Priscilla staat bekend om haar enorme passie en enthousiasme waarmee ze duizenden medewerkers en leidinggevenden heeft mogen trainen in het bieden van onvergetelijke gastvrije ervaringen en het gastvrij leiden van teams.

Met haar down to earth houding staat ze klaar om veel bedrijven en hun leidinggevenden te kunnen helpen om zich echt te gaan onderscheiden in de markt, zodat je zowel de klanten als medewerkers aan je bedrijf kunt binden. Met praktische en goed te implementeren stappen, zodat je direct verschil zult merken binnen het bedrijf!

Wat kan je leren in de Modules

1

Module 1: Introductie sessie

In deze eerste sessie zullen we kennis gaan maken met Hospitality. Er zal duidelijk toegelicht gaan worden hoe de komende weken eruit gaan zien. Uiteraard willen we elkaar ook wat beter leren kennen. Hoe kan jij het meeste uit dit programma halen en echt resultaat gaan zien? Ben jij klaar om ervoor te gaan?

2

Module 2: Geheimen vanuit de gastvrijheid

Wat doen de succesvolle bedrijven in het 5 sterren Hospitality segment waardoor ze klanten zo goed aan het bedrijf kunnen binden? Welke geheimen passen zij consequent toe, en hoe kan jij deze geheimen vertalen naar jouw organisatie? Je leert in deze module hoe je een unieke gastvrije ervaring voor de klant kunt verzorgen.

3

Module 3: Wie is de klant

Wie zijn jouw klanten, wat zijn de behoeften, verwachtingen van deze klanten? Je leert in deze module hoe je met deze verwachtingen om kunt gaan en ze kan gaan overtreffen. Hoe creëer je loyale klanten die voor jouw bedrijf willen omfietsen. Tevens leer je hoe je de klant kunt herkennen, erkennen en centraal kunt zetten. Verder gaan we het hebben over de Customer Journey en hoe je deze kunt invullen voor jouw bedrijf om echt onderscheidend te zijn.

4

Module 4: Empathie (Emotional Branding)

Waarom is Empathie zo belangrijk in het binden van klanten aan het bedrijf. In deze module leer je hoe je je emotionele radar goed in kunt zetten om oprechte langdurige relaties op te bouwen. Hoe hoog is jouw EQ?

5

Module 5: Problem Solving

Het gaat natuurlijk ook wel eens fout. In deze module leer je hoe je problemen kunt oplossen. Tevens leer je dat een probleem eigenlijk een hele mooie kans is om de verwachtingen van de klant te gaan overtreffen. Hoe kan je een "service hero" zijn voor de klant, en wanneer moet je de rode loper uitrollen? Met als resultaat loyale terugkerende klanten.

6

Module 6: Interne gastvrijheid

In deze module leer je hoe alles begint bij interne gastvrijheid. Als jij goed voor je medewerkers zorgt zullen zij goed voor jouw klanten zorgen. Hoe leid jij gastvrij jouw team en zorg je ervoor dat je medewerkers blije ambassadeurs voor jouw merk zullen zijn? We gaan het hebben over het vergroten van het werkgeluk binnen jouw team en het creëren van een winning team!

7

Module 7: Jij maakt het verschil

In deze module leer je dat iedereen het verschil kan maken, maar hoe zorg je er nu voor dat jij je medewerkers kunt motiveren om hiermee aan de slag te gaan. Wie ben jij als leider en hoe inspireer jij je team om meer unieke gastvrije ervaringen aan de klanten te bieden? Ben jij die inspirerende leider?

Waarom jij aan de slag zou moeten gaan...

75%

van de klanten is bereid om meer uit te geven bij bedrijven die een uitzonderlijke klantervaring bieden

82%

van de bedrijven zijn het er mee eens dat het behoud van klanten goedkoper is dan het werven van nieuwe klanten.

74%

van de Millennials zullen naar een ander bedrijf of merk overstappen als ze slechte service ervaren.

Bonus

What to learn from other ambitious leaders!

Naast alle modules zullen we ook een Mastermind sessie gaan doen. Hierin zal je merken dat het collectief heel erg zal helpen, want je gaat sparren met de andere ambitieuze leiders. Tijdens de Mastermind sessie word je in kleine break out rooms verdeeld. Waarmee je jouw business case of dilemma deelt. De andere leiders zullen je hier dan hun visie op delen. Een fantastische manier om op vernieuwde ideeën te komen!

Andere Bonussen

Bonus 01

Na iedere sessie zal er een Q&A zijn, waar ik je persoonlijk zal helpen met de vragen of dillema's die jij hebt. Zodat je direct praktisch aan de slag kunt, en dit kan vertalen naar jouw organisatie.

Bonus 02

Voorafgaand aan de Modules zal ik persoonlijk met jou een 1-op-1 coaching  gesprek hebben om ervoor te zorgen dat jij zoveel mogelijk uit de sessies kunt halen. En aan het einde van de modules zal ik een 1-op-1 strategiegesprek met je hebben, om samen te kijken wat voor jou de beste vervolgstappen zijn om echt resultaat te gaan behalen!

Bonus 03

Je krijgt toegang tot een online leeromgeving, waar je de opnames van de sessies terug kunt kijken. Mocht je er live niet bij kunnen zijn, kan je de sessie altijd inclusief Q&A terugkijken, waar en wanneer jij maar wilt!

Wat is jouw investering om meer winst te kunnen bereiken?

Omdat het een pilot is kan ik dit programma nu eenmalig aanbieden voor een extreem lage prijs. Je krijgt dus echt bijzonder veel waarde voor je geld.

7-weeks leadership program

Met simpele stappen onderweg naar meer winst

Totale waarde € 2.997,- nu voor € 397,- 

€

397,-


  • Start in Oktober
  • 7 live online trainingen met Q&A
  • Toegang tot de online leeromgeving
  • Inclusief 1-op-1 coaching gesprek
  • Inclusief Mastermind sessie
  • 30-dagen niet goed geld terug garantie

Prijs is exclusief 21% BTW

Satisfaction-Guarantee

100% Tevredenheidsgarantie 30-dagen geldig. 

Ik weet 100% zeker dat je heel veel inspiratie uit dit programma zult halen. En als je de tips & trics gaat toepassen je snel resultaat zult gaan zien. Daarom durf ik je gerust een 30-dagen niet goed geld terug garantie te geven. Stuur me een mail als je niet tevreden bent met jouw feedback en motivatie erbij dan stort ik je geld terug zonder vragen te stellen.

Pak deze unieke kans

Als dit jou aanspreekt, wil ik je heel graag helpen. Ik ben erg trots op dit programma en denk dat het een unieke kans is. Ik hoop dat jij mee wilt doen zodat ik je kan gaan helpen om dat geweldige doel te behalen: Onderscheidend in de markt door het bieden van onvergetelijke gastvrije ervaringen. Met als resultaat loyale klanten en meer winst!

>