Meer winst door aandacht voor je klanten!
Van crisis naar onderscheidend in de markt staan door het toepassen van Hospitality & Empathie principes!
Inschrijvingen tot 6 Oktober 2021
You missed out!
Ben jij als leider klaar met de crisis en wil jij met je bedrijf onderscheidend in de markt staan door het leveren van unieke gastvrije ervaringen?
De uitdagende tijden waar we uit vandaan komen hebben één ding duidelijk gemaakt. Alleen bedrijven die zich onderscheiden in de markt zullen overleven.
Alleen een goed product is niet meer genoeg. Je kan nog zo’n mooi product of dienst hebben het valt of staat namelijk bij de mensen die dit leveren. Alleen zij kunnen het verschil maken.
"People will forget what you said, forget what you did. But people will never forget how you made them feel". - Maya Angelou -
Hoe krijg je de klanten weer naar jouw bedrijf toe. Dat ze speciaal voor jouw merk, mensen, service naar jou toekomen.
Vind jij het ook lastig om je medewerkers mee te krijgen in jouw visie. Hoe krijg je je medewerkers mee om echte ambassadeurs voor jouw merk te zijn, dat ze echt voor iedere klant het verschil willen maken en de klant centraal zetten.
Zeker als leidinggevende in het hogere of luxe segment kan je het gevoel hebben dat de verwachtingen van klanten sky high zijn, hoe kan je deze dan toch nog overtreffen.
Hoe leer je je medewerkers dat ze met een paar simpele stappen een unieke onderscheidende ervaring voor de klant kunnen creëren. Zodat ze echt relaties kunnen gaan bouwen met de klanten. Zodat dit loyale terugkerende klanten zijn. Zonder dat hier een grote financiële investering aan vast hangt.
De komende 10 jaar zal er veel gaan veranderen in de markt, hier moet je je als bedrijf klaar voor gaan maken.
Ik kan je hierbij helpen, en heb hiervoor een heel mooi leadership programma gecreëerd.
Dit kan je verwachten als je je inschrijft
Na inschrijving zal je spoedig een mail ontvangen met alle informatie over wanneer we precies starten. Tevens zal je je login gegevens gaan ontvangen voor de online leeromgeving. Vanaf begin oktober gaan we starten met 7 weken live online trainingssessies, iedere week behandelen we een interessante module.
benefit 1
Wekelijkse live online trainingssessies met opdrachten om het meteen in de praktijk te kunnen brengen. Zodat je na de 7 weken precies weet waarmee je aan de slag kunt gaan.
De wekelijkse sessies zullen ongeveer 1,5 uur duren.
benefit 2
Dit programma zal volledig online plaatsvinden via Zoom.
Dit geeft jou de mogelijkheid om vanaf jouw eigen relaxte omgeving in te checken voor de live training momenten. Zonder dat je hier reistijd aan kwijt bent!
benefit 3
In de trainingen zullen veel praktijkvoorbeelden worden genoemd vanuit het succesvolle 5 sterren Hospitality segment.
Direct toepasbaar in alle branches.
Over Priscilla de Graaf
Priscilla heeft met haar 13 jaar HR Management ervaring in het 5 sterren Hospitality segment vele projecten, teams en initiatieven mogen leiden. Ze maakte deel uit van een prijswinnend innovatief management team waar ze vele uitdagende projecten heeft mogen leiden. Met als meest interessante project de gehele re-branding van het hotel. In haar management rol heeft ze vele leiders gecoacht in het leiden van hun team. Waar ze altijd met de leidinggevende op zoek ging naar de manier om het beste uit de mensen te halen. Priscilla staat bekend om haar enorme passie en enthousiasme waarmee ze duizenden medewerkers en leidinggevenden heeft mogen trainen in het bieden van onvergetelijke gastvrije ervaringen en het gastvrij leiden van teams.
Met haar down to earth houding staat ze klaar om veel bedrijven en hun leidinggevenden te kunnen helpen om zich echt te gaan onderscheiden in de markt, zodat je zowel de klanten als medewerkers aan je bedrijf kunt binden. Met praktische en goed te implementeren stappen, zodat je direct verschil zult merken binnen het bedrijf!
Wat kan je leren in de Modules
Waarom jij aan de slag zou moeten gaan...
van de klanten is bereid om meer uit te geven bij bedrijven die een uitzonderlijke klantervaring bieden
van de bedrijven zijn het er mee eens dat het behoud van klanten goedkoper is dan het werven van nieuwe klanten.
van de Millennials zullen naar een ander bedrijf of merk overstappen als ze slechte service ervaren.
Bonus
What to learn from other ambitious leaders!
Naast alle modules zullen we ook een Mastermind sessie gaan doen. Hierin zal je merken dat het collectief heel erg zal helpen, want je gaat sparren met de andere ambitieuze leiders. Tijdens de Mastermind sessie word je in kleine break out rooms verdeeld. Waarmee je jouw business case of dilemma deelt. De andere leiders zullen je hier dan hun visie op delen. Een fantastische manier om op vernieuwde ideeën te komen!
Andere Bonussen
Bonus 01
Na iedere sessie zal er een Q&A zijn, waar ik je persoonlijk zal helpen met de vragen of dillema's die jij hebt. Zodat je direct praktisch aan de slag kunt, en dit kan vertalen naar jouw organisatie.
Bonus 02
Voorafgaand aan de Modules zal ik persoonlijk met jou een 1-op-1 coaching gesprek hebben om ervoor te zorgen dat jij zoveel mogelijk uit de sessies kunt halen. En aan het einde van de modules zal ik een 1-op-1 strategiegesprek met je hebben, om samen te kijken wat voor jou de beste vervolgstappen zijn om echt resultaat te gaan behalen!
Bonus 03
Je krijgt toegang tot een online leeromgeving, waar je de opnames van de sessies terug kunt kijken. Mocht je er live niet bij kunnen zijn, kan je de sessie altijd inclusief Q&A terugkijken, waar en wanneer jij maar wilt!
Wat is jouw investering om meer winst te kunnen bereiken?
Omdat het een pilot is kan ik dit programma nu eenmalig aanbieden voor een extreem lage prijs. Je krijgt dus echt bijzonder veel waarde voor je geld.
7-weeks leadership program
Met simpele stappen onderweg naar meer winst
Totale waarde € 2.997,- nu voor € 397,-
€
397,-
Prijs is exclusief 21% BTW
Satisfaction-Guarantee
100% Tevredenheidsgarantie 30-dagen geldig.
Ik weet 100% zeker dat je heel veel inspiratie uit dit programma zult halen. En als je de tips & trics gaat toepassen je snel resultaat zult gaan zien. Daarom durf ik je gerust een 30-dagen niet goed geld terug garantie te geven. Stuur me een mail als je niet tevreden bent met jouw feedback en motivatie erbij dan stort ik je geld terug zonder vragen te stellen.
Pak deze unieke kans
Als dit jou aanspreekt, wil ik je heel graag helpen. Ik ben erg trots op dit programma en denk dat het een unieke kans is. Ik hoop dat jij mee wilt doen zodat ik je kan gaan helpen om dat geweldige doel te behalen: Onderscheidend in de markt door het bieden van onvergetelijke gastvrije ervaringen. Met als resultaat loyale klanten en meer winst!